1 Eylül 2009 Salı

al sana eylül




Yazın başında plan yapmıştım. Şunlar okunacak, bunlar atılacak, ötekiler ötelenecek, şuradakiler alınacak, şuralara gidilecek gibi...




Noldu? Tıııss! Bi halt yiyemedim. Tamam, bazı haltlar yedim, kabul ediyorum. Ama, ama..




Dün okul için online ders kaydı olayları, bugünün çok sevgili iş arkadaşım, diri vücutlu insan R. tarafından 1 Eylül olduğunun hatırlatılması, kombicinin posta kutusuna kışa hazır mısınız el ilanını koymuş olması, sabah motorda uzun zaman sonra ilk kez üşümem ve bunda yalnız olmamam gibi şeyler bu hissi tetikledi.




Plan yapmak değil de söz vermek lazım kendimize sanırım. Anca o zaman adam gibi yazlar geçebilir.




O da saçma ki... Ya da biri olsun desin ki "haftaya şuraya gidilsin mi?" hatta "gidilsin!" desin, ben de "eh iyi madem" falan diyeyim.




Şu an bıkkınım. Eylül hep böyle bir sıkıntı halinde geçiyor zaten, eylülden sonrası sıkıntısız. Ekim ve kasım güzel hatta. Dedim ya, sorunum sonbahar ya da kışla değil. Hatta soğuk havayla, yağmurla falan hiç derdim olmadı. Olay geçiş dönemi galiba. Ki, bu aralar ciddi anlamda geçişlerdeyim gibi.




Nasıl olur bilmiyorum, ama çatır çatır geçer işte.




Malta eriği sonbaharda mı çıkıyordu ya?

5 yorum:

  1. ohhaaaaaa. yeni dunya olarak da bilinen malta erigi mayis aylarinda cikar. R.'ye sorabilirsin. onlarin bahcelerinde agaclari vardi.

    YanıtlaSil
  2. saçmalamaaa! ağzıma sıçtın, gerçekten mi?

    YanıtlaSil
  3. bebegim sana bir ton getireyim sen iste yeter ki!
    bana yeni dunya prensesi R derler.

    YanıtlaSil
  4. ohaa! çok mutlu oldum lan, düşünsene bi sürü. bi sürü olsalar! =)

    yaşlı gibiyim.

    YanıtlaSil
  5. Bugün bunlardan ördüm burda ara sokakta bi bakkalda. Ve evet gerçekten de bakkaldı..İnanılır gibi değil de mi..Burda da arada bakkal oluyormuş. Üstünde Kika yazıyordu italya'dan diye..Dedim neydi lan bunun adı..muşmulamıydı..yok ya o bendim..tadı güzelmiydi..Hatırlayamadım..Galiba güzeldi.

    YanıtlaSil