21 Haziran 2010 Pazartesi

Nedendir bilinmez

Geçen gün eski sevgilimle konuştuk.

Bir şeylere başladığımızda haberdar olmadığım ama sonrasında kendisinden mütevellit ayrıldığım şu anki sevgilisiyle yaşadıkları sorunlardan, sevgisinin bitmiş oluşundan, 2 aydır ayrılmak için bir zaman dilimini bekleyip durduğundan ama o zamanın bir türlü gelemeyişinden, bu yüzden de kendini içkiye-ota-boka vermesinden, bir de sevgilisinin onun bulunduğu şehre yerleşmesinden ve beraber ev baktıklarından, olayların artık paldır küldür gidişatından, beni ne kadar sevdiğinden, özlediğinden ve benim de onu düşünüp durmamdan söz ettik.

Bir ara, acaba gelsem mi gibisinden şeyler dese de, ben olayı "tatil" için elbette ki şeklinde çevirip, süper aptala yatıp çözdüm. Ama galiba ben gidiyorum tatile onun yanına. Neyse, olay bu değil.

Olay, çözüme ulaşabilecek bir durumun çözülmemesinden kaynaklanan kangren bir hal. Evet. Şimdilik bu durum sadece ikisini etkiliyor. Sonrasında, biliyorum ki kendileri dışında bir sürü insanı da etkileyecek. Ama "Dj", karar veremiyor.

Başkalarının, hayatımızı bu denli etkilemelerine biz izin veriyoruz. İlişkilerden sorumlu devlet bakanı gibi konuşmanın da alemi yok ayrıca.

Bomboş bitirdim yazıyı.

Bu da böyle bir anımdır o zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder