24 Kasım 2010 Çarşamba

Duvardan duvara

Duvarın benim tarafımda olan kısmına kalem, kağıt, defter, laptop, şarap koydum. Sonra onların etrafına biraz dikkatsizlikle isteksizlik yerleştirdim. Baktım akmıyor, kadehi hareketlendirdim. Biraz sigara, biraz mesajıma neden cevap vermedi, biraz da adıyla müsemma olamamış bir tükenmez kalemle uğraştım. Biraz baş ağrısı ve yorgunluğu da ekledim. Rüzgarı da çağırmak için camı açık bıraktım, açık bırakmazsanız fısıltısız kalabilirsiniz, unutmayın. Biraz giyilmemiş kıyafetlerle aşırı giyilmiş kıyafetler arasındaki boşluğu inceledim.

Duvarın öteki tarafına ara ara hızlanan ritimsiz kalp sesimi, ölümü, siyahı, ve olmak istediğim bazı yerleri koydum. Dumanımı, eski bir resmimi ve post-it üzerinde sinir bozucu bazı notları rüzgarla paylaşmak için camın önünde bıraktım ama inatları beni bile şaşırttı. Sonrasında da "her sistem dengeye gelir"i alıp, kulağından tuttuğum gibi balkona koydum ama atmadım, biraz cezasını görsün diye orada beklettim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder